Garanție și Retururi

  1. GARANȚIE

 

  • Toate jucăriile pentru adulți sunt acoperite de garanția de 1 an  a produsului.

 

  • Dacă este ceva în neregulă cu produsul dvs., îl vom înlocui în termen de 1 an de la achiziționare.

 

 

  1. RETUR

 

50SHADES oferă rambursare integrală sau un schimb complet în termen de  60 de zile pentru articolele nedorite, nedeschise și neutilizate. De asemenea, puteți returna unitățile defecte în termen de un an de la achiziționare, complet gratuit și puteți solicita rambursarea sau schimbul.

Toate reclamațiile cu privire la produse nelivrate și articole deteriorate în timpul livrării trebuie să ne fie raportate în termen de 30 de zile de la data livrării.

Vă rugăm să ne contactați prin e-mail la contact@50shades.ro pentru orice solicitare de retur și vă vom ajuta să trimiteți înapoi coletul, pe cheltuiala noastră.

Împachetați articolul fie în plic sau în cutia în care l-ați primit, fie în alt ambalaj sigur.

 Vă vom emite suma corespunzătoare rambursării sau vă vom trimite produsul înlocuit cât mai curând posibil după ce am primit coletul returnat la depozitul nostru. Această operațiune  va avea loc în termen de 30 de zile, dar de obicei mult mai rapid decât atât.

Dacă doriți să verificați starea coletului returnat, vă rugăm să ne contactați la contact@50shades.ro menționând numărul comenzii dvs.

Odată emise, rambursările vor dura până la 5 zile lucrătoare pentru a apărea în contul dvs., în funcție de banca dvs.

Din păcate, o rambursare nu poate fi emisă până când 50SHADES nu primește bunurile defecte sau nedorite.

  • Anulare

Aveți dreptul de a anula comanda în schimbul unei rambursări integrale.

50SHADES funcționează într-un sistem de expediere în aceeași zi, așa că vă rugăm să încercați să anulați comanda în aceeași zi în care ați comandat, pentru a evita inconvenientul de a returna comanda.

  • Articole nedorite

Vă rugăm să vă asigurați că articolul dvs. este nedeschis și neutilizat și că TOATE ambalajele sunt intacte, inclusiv ambalajele termoizolante, pliantele, instrucțiunile etc.

Din păcate, datorită reglementărilor noastre stricte de sănătate și igienă, nu putem rambursa sau schimba articole nedorite dacă au fost folosite sau dacă ambalajul original lipsește, este deschis sau deteriorat.

Vă rugăm să nu uitați să lăsați o notă în pachetul dvs., care să precizeze dacă doriți o rambursare sau un schimb. Solicitarea dvs. va fi tratată și procesată cât mai curând posibil.

  • Articole defecte

Dacă articolul dvs. este defect, asigurați-vă că detaliați în mod clar problema pe care ați întâmpinat-o, numărul comenzii și rezultatul preferat - rambursare sau schimb.

Dacă ați folosit articolul, vă rugăm să vă asigurați că a fost curățat temeinic înainte de a-l trimite înapoi.

Dacă descoperim că articolul nu este defect, acesta vă va fi returnat.

  • Lenjerie

Dacă lenjeria sau îmbrăcămintea nu se potrivesc sau nu este exact ceea ce căutați, nu vă faceți griji. Suntem bucuroși să rambursăm sau să schimbăm articole.

De asemenea, va trebui să vă asigurați că toate etichetele sunt încă atașate. Din păcate, nu putem accepta articolele, dacă nu au etichete, cu excepția cazului în care acestea sunt defecte.

Această politică de retur nu aduce atingere drepturilor dvs. legale.